Thursday, October 28, 2010

SORI BANGAT + MORNING SICKNESS TAHAP GABAN


salam... to all my blog readers..sori sesangat coz da berbulan2, blog irma ni xidop..seperti tuannyer jugak..tengoklar ape dah jadi..contest tergendala..da winner pon irma x announce lagi..tp, jgn risau da selected pon..nanti irma akan wat n3 to winner k..sori sangat2..

actually, da kat 5 bulan irma mendiamkan diri..bukan aper..biter baik tok diri irma sebenarnyer.. yelar.. dah 2 tahun ternanti2, mase nyer dah tibe setelah 3bulan pas gugur..akhirnyer ALLAH memberikannyer semula.. SYUKUR ALHAMDULILLAH..sumenyer berkat doa bersama.. skunk irma preggy dahnak masuk 5 bulan..dlm 5 bulanni, dari 1st month smpai lar bulan ke-4, diriku dilanda MORNING SICKNESS yg sangat2 terok..org yg penah laluinyer je yg tau, betapa seksanyer diri ini..tp, aku terima dengan redha.biarlah org nak kate aku ngade2 ke, mlas nak keje ke, MC banyak ari ke, ape ke..aku xkisah..2 tahun aku tunggu..aku kna jaga betol2 dri aku ni ha..heheh...hah..kan dah terEMO sekejap... erm..nak citer pe lagi erk..banyak nak citer sebenarnyer..pengalaman2 mase ngah menahan kemabukan..huhu..xper, ti irma citer lagi..yg penting irma nak wat n3 tok winner contest 2..TUNGGGGUUU....

2 comments:

misz nana said...

alhmdulillah.. sonok lah yew :)

Ilhamny.com said...

pengalaman mengandung setiap org x sama...ada org senang & ada org susah..akk dulu xkena morning sickness, tp kena night sickness...mlm je rasa mcm nak pengsan, sampai merangkak pergi bilik air gegel2...tp pg cergas bkn main...

so, smoga semua yg terbaik tuk diri ima...take ur self & baby..muahhh

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0