Thursday, August 6, 2009

paSu AKu dA PecAh.....

salam....



ai guys.. den nak story ni.. pagi2 aku bngun, aku da hangin ngn nyanyau aku..aku xtau yg mana sekor kasi pasu aku pecah.. aku bangun tido, bukak e pintu, nmpak kayu ranting menghalang langkah kaki ku nak ke toilet.. ape ke bnda lar ni kan..? rupenyer pasu aku da pecah.. abis pasu kesayangan aku.... ini telah menyebabkan niat aku yg nak bawak yeorg berpindah hancus di tengah jalan... erm.. hangin je aku... seb bek my hubby xder.. kalo x, da kna kurung da nyanyau aku... hukhuk... sedeynyer... pas2, aku da tau yg maner wat keje 2.. c kecik2 rupenyer.. geram je aku.. pas2 pndai lak 2, da tau wat salah, mai dtg manje2 ngn aku.. nak tdo kat aku lak..hangin je.. tau pon wat salah... korang tgk ni..ye leh lak lepak atas katil aku.. wat muke manje lak 2... ni muka takot dengan bunyi vakum


ni pon same


nak pujuk aku lar 2...



wat2 muke manjer....



kusyuk dengar aku membebel...

pasu putih 2 lar yg pecah..hangin je aku...
korang pon malas nak dengar aku bebel kan... ti, kena cri pasu len... fenin fenin...














1 comment:

SuriYati said...

heheh..sian nyer kwn kite...pasu nyer pecah...beh tu mesti tk jadi nk bwk bdk2 2 ekor tu ye pindah putrajaya...biasa le de anak2 mcm tu le...mesti nyer tangkap cicak tu...pas tu telanggar lak pasu irma...dah berderai...sabar je lah ye..haiwan bukan tau pe pun...

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0