Tuesday, August 4, 2009

Salam...

hehehe...dah lamer aku xtgk blog aku ni..td, my exscandal n exopism8 (krol..) remind kat aku..kerol..jgn marah ha.. huhu...saje nak pemeskan krol... pe nak citer erk..? actually xde pepe yg mnarik pon.. juz nak gitau..aku da dapat pc baru...yeeeeeaaa....hahaaha..ntah ape2ntah..yelar, b4 ni aku asyik kna bwak laptop sndri nak wat keje...smpai bahu aku da senget sebelah..( tipular tu..huhu..) erm..maybe nxt mnth aku dah pindah putrajaya..so, my hubby terpaksa lar ulang alik ke s.alam..ciannyer..sedey lak aku..tp, xpe ler..ye yg swoh kite pindah..hehe..bile pk kan bli..sedey nak tinggalkan umah lame..pnat aku dcr8 cntik2..huhu..(cantik ker?) lawa je.. seb bek ader waris yg jaga umah aku 2..n aku tgh fenin, perlu ke aku bwak si comel aku yg 2 ekor 2 ..? pk pk xmau bwak..tp, kesian..nyanyau aku 2 2 baik.. kalo aku tinggal, kompemnyer mate aku berair..cam kena tinggal ngn pakwe...hahaha..ari2, ye nyorok kat bwah katil, aku crik xjumpe pon..aku da meraung macam antu..aku ingatkan ye dah lari..smpai aku gi kelas lmbat.. susah btol kalo kite da sayangkan satu bnda 2 erk..kalo lar terlepas.. atoi.. sakitnyer.. sedeynyer.. gilernyer.. sume ader lar...hehe.. erm..aku da nak blik da ni.. tnggu time jer.. arini my hubby puase..(bini x puase pon) so, kna lar alik cpt2.. nak masak sdap2.. huhu..k,sesaper yg bcer ni leh ler bagi idea..perluke daku membawa nyanyau ku untuk berpindah..hehe..tq guys.. luv u all..mmmmuahah....

( pose : di tempat ku yang berselerak ngn dokumen n my hmework..hehe..)

No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0