Friday, November 13, 2009

tERAtAkku....

salam...
hehehe...dah 2 ari aku keje..tap, satu keje pon aku xwat lagi..server lak down arini..bertambah kebusanan aku arini..bos aku sume xder..kengkawan pon xder..sume gi wat inspection pusat koko seluruh malaysia stat selasa ari2..so, kat cni aku nak gitau...AKU DITINGGALKAN...hahah..kesian kat aku...xpe, yg penting aku da selamat amik exam...hihihi..( cmner keadaannye yer...? huh, sedey tol kalo pk blik..) bnyak mende je dugaan kalo aku nak amik exam..lagi 2 ari nak exam, aku kena blik penang..pakcik aku dah tenat..so, mama cal swoh teman ye blik...pas2, adik aku lak kaki kena simen..aku dok ulang alik s.alam, kl n putrajaya tok anta n amik dia..cian lak kat aku..tp, yg penting sumenye dah selamat....hahahha..hooray... n skunk ni aku dok pening pale cmner nak kmas umah aku ni...nak kasi cantik n menarik perhatian tok aku rajin je dok umah...hahah..umahni design agak plik ckit lew..aku n hubby pon xtau, mane nak letak tv, mane ltak sofa..adeh..fenin... wah, teringat kat sofa aku...sofa kat umah lame 2, actually 2 +3 seater..tp, adik aku swoh tinggalkan yg 3 seater 2, swoh aku bwak yg 2 seater...bile dah bwak, menyesal la plak..nmpk pelik le..seb baik lar tok adik..ikutkan jelar... erm, aku nak attach sudut2 yg nak dideko kan..sape2 agak ade idea 2, leh gitau..kalo cantik, de ler adiahnyer..huhu...layaaannnnzzz...



rupe paras hall skunk.. (xcantik bangat..suram muram...)



yg penting..kucing aku ni mesti ade..cbuk nak posing gak


ni namenyer tingkap seksi, asyik pkai skirt jek... (nak kena tempah langsir baru)


ni satu kawasan yang akan dicat kale lain dan akan dimakeoverkan..if berkesempatan lar.. (takot xsempat je, cuti sebulan jer..)









3 comments:

Ilhamny.com said...

mak aikh, besar gak ek kuarters nih..syok nyerr larr kalau dapat..hall dia mmg besar larr..knp larr aku mintak da 4 tahun xdpt2 lg..

SuriYati said...

heheh..kesian hg ben...

besar nye umah nie...bila nk buat makan2 nie...

Suhaila said...

chayok.. chayok....
ader masa tu... wat slow2
4 minggu... lama ...
tapi k.su suke pic si comel irma tu...
sama mcm si kecik kat umah k.su tu...
same je kalernya oren...
teringat k.su kat ye... hehehe

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0