Tuesday, November 17, 2009


salam...

erm, busannyer..aku bnyak keje..tp, bile da xder org kat opis ni, aku jadi mlas nak wat keje..nape ye jadi cam2? maner semangat aku yg rajin bekerja ni...huhu... sabtu lepas, pakcik aku da kembali ke rahmatullah..kiter same2 sedekahkan dia alfatihah yer... aku xdapat blik, juz mama n papa jer..mama swoh jage nana kat umah, ye kan nak spm..so, aku kena lar jage dia..erm tp, mase ye dah tenat 2, aku dah blik tgk dia..kesian arwah..dulu ye sasa jer..bile aku gi tgk dia, da kurus sgt...ye sakit buah pinggang..ciannye dia.. erm, mase aku blik penang 2, aku dapat jumpe bby boboy.. (sume sepupuku kate, muke ye cam hubby ku, muke wife boboy, macam rupaku...) huhu..agaknye, nnti bby kami pon camni kot muke yer...hahahha..tp, ni bby boy..comeljer..daddyma ye sumbat je ape yg daddyma ye makan..huhu..badan ye berketul2, baru 7 bula..tomey..bijak lagi...mmg anak2 skunk bijak2 kot...erm, xde pe dah nak citer..ha, lupe lak, smlm aku tgk majalah pengantin..(aku tgk kat kedai...hahha) wah..ade lagi gambar aku n hubby kat dalam2...promotion..hahha..k lah, layan je pic kat bwhni..

MOHD ERY ISKANDAR BIN MOHD ISDIHAR



No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0