Friday, January 21, 2011

AKU RINDU AKAN MEREKA...



SALAM...

ermmm..petang jumaat ni..tetibe rt aku sebak bile mengingatkan MEREKA... dah nak masuk 3 tahun MEREKA tinggal dengan aku...tapi disebabkan masalah2 yg xdapat nak elak..aku terpaksa berpisah ngn MEREKA... even rt ni xrela langsung...bermalam2 aku menangis mengingatkan MEREKA.. aku bela MEREKA lepas 2 bulan aku dinikahkan..gara2 adik aku tinggal ngn aku..MEREKA dibawa masuk ke umah aku tok jadi penghuni umah aku.. (masani kat s.alam lagi) sape yg dtg dulu ye... OMIE (c putih + itam - betina)..sayang giler aku ngn dia... aku kutip dia dekat bwah umah mak aku..kat depan lif..mase2 kecik lagi dia...then, pas sebulan..adik aku kutip EBY (c oren-jantan) tok kawan ngn OMIE...kesian kat OMIE xder kawan... tapi, 2lar..bile EBY dtg aku asyik pkol EBY, xsuke tgk dia..kurus keding n lagi kecik dpd OMIE...maksudnye lagi muda...tapi, bile dah membesar dgn aku...EBY lah kucing paling aku sayang sekalii kat dunia ni...xde kucing lain..OMIE diabaikan..huh..sedeynyer (airmate dah bergenang)... aku teringat ape je yg aku buat, EBY akan teman..even EN.SUAMI keje mlm..EBY lah jadi peneman tdo...EBY yg tunggu aku masak, EBY yg sambut aku balik keje, EBY yg teman aku cat umah..EBY yg teman aku tgk tb...sumenyer EBY... tapi, sejak aku pregnant..EN.SUAMI xsuke EBY duduk dlm umah..EBY n OMIE dikurung bersama anak2nye..sedeynyer aku...kekadang aku bawak curi masuk jugak...aku kesian sgt... bile dah dikurung, biaselar..bunyi macam2... EBY n OMIE, mengiau selalu..tambah2 lagi EBY..waktu mlm pon dia bising..batang penyapu 2 xpayah ckp...selalu je hinggap kat badan dia..dikejekan dik EN. SUAMI...sedeynyer aku..tapi, xsekuat mane...cume nak mengingatkan MEREKA saje...biler dah 5bulan dikurung...aku amik keputusan, nak bagi orang...tapi SUMPAH, AKU MMG XSANGGUP...tapi, 2 lar...yeorg tau detik2 akhir akan bersama ngn aku...manjanye bukan main..aku xkurung diaorg..aku biarkan je...sedeynyer...AKU RINDU MATA BULAT EBY...AKU RINDU MATA OMIE YG PAKAI CELAK 2....AKU RINDU SUMENYE TENTANG MEREKA..

1 comment:

Ilhamny.com said...

larr siannyerr...xpe, nnti bby dah kuar..terubat larr ati..

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0