Wednesday, January 26, 2011

X PUAS MENAIP....


salam...


kuikui...xmpai sengah jam..aku dah cam xsenang duduk....keje bukan xder..belambak..tapi, MALAS...paham x maksud M+A+L+A+S...?hishhh...kenape erk...? aku rase xselelsa giler...mane nak datangkan keyakinan? mane nak datangnye kerajinan..dan yg paling penting mane nak datangnye KEPERCAYAAN org kat kiter....? tapi, 2lar, kalo kiter xrajin n xyakin..sape nak percaya...btol x? ni lar masalah aku sebenarnyer...xreti2 nak improvekan diri sndri..kenapa dulu boleh...? kenapa dulu aku rase, ape aku buat, sumenye success...but now...arggggghhhh...malas nak pk...maybe coz aku mmg jenis xsuke nak eksposkan dri...aku jadi pendiam...2 bukan aku sebenarnyer...yes, tapi aku mmg dari dulu seorang PEMALU...hahahhaha...perasan giler... dahs tahun aku kat cni....ape asil dpd diri aku...aku pon xtau....biler dikerah, baru aku jalan...kalo x, aku sambil lewa je...tetibe aku rase situasi keje dulu ngn skunk lain...b4 ni, da 3 tempat aku keje...but, environment, stil same...direct wif BOSS...jadi cam kengkawan je..kalo nak tanye apepon, aku xdelar rase malu sgt, even bos 2 lelaki...dulu dan sekarang sungguh lain...maybe 2 yg wat aku down sgt2 kat cni...aku xpandai nak bwak diri..coz dulu, aku sentiasa diekori dan mengekori...hahahaha....bekpes, lunch, bergosip, bersembang, berlawak...sume same2....dari pangkattinggi sampai pangkat rendah...ini bukan citer mau bezakan antara satu sama lain..tapi, inilah ENVIRONMENT N SITUASI yg berbeza....aku jek yg x pndai bwak diri sebenarnyer...BODOH nye aku ni...cni staf ramai..xkan bos aku nak layan aku sorang je....hahah...KESIMPULANNYER...AKU ADALAH SEORANG YANG MENGADA2 NAKKAN PERHATIAN...wakakak....ko ingat..org lain kisah...xkisah pon....hahahahha....padan muke IRMAWATY AHMAD....

No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0