Wednesday, July 27, 2011

IRMA vs ARTIS....

assalam....

HAHAHAHAHAHAHAH....sila gelak dulu ye kengkawan sekalian... korang gelak x, bace tajuk aku yg agak PELIK tapi BENAR tu...hihi... ape ape ape citenyer..? erm, meh nak xplain...

rini aku gi klinik gigi...watper? cabut gigi ler..gigi aku yg banyak dah reput dan menyeksakan idop aku siang dan malam...so, watper simpan kalo dah xnak berbakti kat tuan dia kan..?aku pon dgn rela hatinye nak gi buang...lepas ni kite pasang klon gigi ye..malu sehhh...mude2, da xde gigi..senyum pon kena cover2...hahhah...

back 2 da point..haa..mase aku tggu dalam 4 jam sbelom aku cabut gigi..aku+kakak sebelah+makcik pencen yg dok depan, sembang2 lar..syok woo, citer pasal SEJARAH GIGI masing2...lawak giler...makcik pencen 2, nak wat klon gigi atas bawah..sume gigi tau..so, biler dia bersembang 2, aku agak kurang asam ckit, sbb asyik nak tergelak tgk dia bersembang..hhehhe...LAWAK GILER...aku takot, bile aku dah tua, orang plak gelakkan aku lak...dalam tgh bersembang 2..tetibe, KAKAK SEBELAH tu tegor.." ADIK...MUKE ADIK CAM AMY MASTURA LAR...MMG SAME..ADIK BERADIK KE..? " wakakakakak..weh gelak weh...aku pelagi..cepat2ler menafikan..giler per..comey 2..aku maner comey...mase aku blajar dulu pon, ade gak ckp aku cam AMY MASTURA..paling banyak, ROSMA AF ler...adeh..yg paling xbloh bla..org kate muke aku cam MAYA KARIN, ELLY MAZLIN lar..celah idong mane yg same..idong aku besor..idong yeorg sume comey2..ish22...rabun agaknyer...ni plak lagi satu kes..baby sitter milliya ni..mane ade panggil aku IRMA..leh lak ye panggil aku FIDA..FIDA PANTENE 2...xkejauh panggang dari api...kalo sembang, msg ke ape..mesti panggil aku FIDA...kalo cam2, muke aku ni ade ala2 CT NURHALIZA lar ye..FIDA 2kan, sepupu sepapat dia...waaahhh...COMEY 2....hahahhahahah....sape2 yg bace ni, ade rase menyampah n terucap dlm hati tu kate aku PERASAN...aku no hal je...xkisah pon..juz nak kongsi2 citer yg aku rase PELIK CKIT....hehe...so, layankan jelar....


korang tolong tengok betol2 ye....xde samenyer..yg paling xsame kat idong tu..hahahahah..(time kasih pade en.GOO coz senang je nak grabbed pic2 artis ni...)

ROSMA

FIDA
AMY

ELLY

3 comments:

Ilhamny.com said...

akk dari dulu rasa yg muka irma mcm rosma AF..feewiitt

rehaljingga said...

oit rosma..kehkeh lama tak panggil ko nama tu..

faiez said...

hahahahahahaha glamour U

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0