Monday, September 14, 2009

~ bajU RaYA KU... ~

salam..

erm, tinggal lagi 4 ari je nak raye... arini aku last bekejer.. aku da setelkan sume keje aku..yahoo..aku leh raya ngn aman.. tp, aku sedey, taunni aku kna blik kedah..rabu ni aku dah blik..em, betapa xbesnyer aku xdpt salam makayah aku dipagi raya...hukhuk... erm, aku juz nak citer pasal baju raya aku jerk.. actully, dis year..planning nak wat pink theme.. tp, bile baju aku da siap...besar lar plak kat pinggang.. samada aku terbagi slh ukuran or aku yg da kurus....hahahha...( berat aku twon 5kg..) heheh..jgn jeles... erm, tp, aku nak tunjuk gambar baju aku x srprise lar kan... heheh...bile dah jadi cam2..aku pon xder pilihan lain..baju keje aku jadi mgsa..seb bek, aku anta tempah sekali... tp baju 2 xder lar cntik maner..so, utk aku nak cntikkan dia..aku jhit lar manik...haha..bagi berseri sikit...wakaka... so, saper rase2 nak jhit manik, leh lew bagitau kat saya..huhu...



No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0