Thursday, September 3, 2009

bby kawanku...

salam...

selamat berposer..huhu..erm, lapo ler.. berbuke ni nak masak ape ye..

smlm da mkn luar.. smlm2, da masak yg pling bes...hahha..hubbyku kata ader goo masakan aku ari2..haha..berpeluh dia mkn.. cayalar irma...dah berjaya wat ye berpeluh.. haha.. aku suke.. xsabar rasenyer nak raye..tp, sedeynyer, taun ni aku kna blik kedah.. xdapat nak salam tgn mama n papa di pagi ari...n adik2ku juga xdapat nk mintak ampun kat kakak ye yg sorangnie..korang bnyak dosa ngn akak..hahaha.. em, sempena nak raya ni, aku ader order cup cake..nak bwak blik kedah n nak bagi kat mama.. kat kedah, aku wat kale hijau kuning, but, yg kl nyer, aku wat pink kuning...mesti comey..huhu..










erm, n lagi satu aku nak citer,,kawan2 aku sume da selamat melahirkan bby mereka... jap nak upload gambar bby kawan2..


baby ery iskandar bin mohd izdihar (anak boboy)


baby iman dania binti mohd azlan (anak k.su)





Baby dhiya hasya humayra binti mohd faizal (anak ayuni)


anak aku lak, bile lagi..?hehe..

1 comment:

Sue* mamaID said...

salam dik...salah ler nama anak akak tu... Iman Damia bt. Norazlan....jgn mare aaa..pembetulan....

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0