Thursday, September 24, 2009

RayE..lAlaLA..


SALAM...SELAMAT HARI RAYA N MAAF ZAHIR DAN BATIN....


wah...da raya ke lima arini..org len sume ade kat kg lagi..aku je dok bekerja...hahahah... erm, 3 ari lagi nak raye aku da blik kedah (umah hubby aku)... cbuk mengemas, memasak, membeli ape yg patut... penat upenyer..tp, aku xrase cam pose pon 3 ari2...agaknye sebab aku terlmpau cbuk...huhu... aku dah pndai wat ketupat..suke2...mak mentua aku ajar..huh, tp, yg lawaknyer..mak mentua aku swoh wat yg kecik, coz aku bru blaja...wat utk kiter org nak makan jer... yg besar2 tu, org tempah.... berbusiness lar plak kan.. mak mentua aku ni mmg pndai masak.. sume bnda org swoh ye wat... huhu.. erm, time aku wat ketupat2, tbe2 aku teringat kat mama.. mama xpenah lupe wat ketupat iap2 kali rayer... tp, ye xpenah lak nak ajar aku... huhu... sedeynyer, pagi raye mama n papa xder... mama n papa juz raya kat kramat er... spupu aku yg len sume dtg memeriahkan rumah aku..kalox, mama n papa msti sedey n bosan... kesiannyer... xpe, taun depan kiter rayer same2 k... erm..ari raya pertama mmg org ramai dtg umah, aku pon pnat gak nak layan..tp, da dkt ptg, pin2 umah ditutup..kiter org lak nak gi beraya..huhu...sonok je gi beraya, lama xgi beraya cmnie...ngn hubby lak 2... huhu.. 1st skali kiter org gi umah maklong is, pas2 umah tok cik is..pas 2 blik... raya ke2.. kami gi umah maktok is n umah makngah is..pas2 blik..raya ke3..aku nak blik kl.. tp, aku smpat singgah umah pakcikman aku kat kpala btasm n umah cik kiah aku kat sbrg jaya... taunni bnyak gak wit raye aku kna ulur.. aku spent dlm 300, xckup upenyer..sape yg dpt wit bwok2, k.irma mintak maap lar yer...huhu...



video


No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0