Tuesday, December 22, 2009

salam...

adeh..penatnyer rini..da lama aku xupd8 blog aku ni..bzzzzz...huhu...mmg bz btol pon..tmbah2 lagi bnyak lak ari cutinyer... huhu..last week family hubby aku dtg... so, ari rabu aku da stat cuti..nak kena amik yeorg kat lcct... ramainyer datang..bakal menantu ye pon datang gak..aku da pening paler cmner aku nak bwak sume2, kete aku kecik jer... sib bek, ade csin dia kat cni gak..so, xder lar masak sardin ari2.. yeorg smpai dlm kol 10..aku beria lar ajak mak mentua aku gi nilai 3 ari2...tp, sedeynyer aku, ye xnak pegi.. aku mlas nak gi ari cuti, comfirm brg mahal... aku pon sedey je ari2, petang 2 aku juz bwak yeorg gi alamanda tok makan malam... huhu..MIL aku ckp kite gi nilai esoknyer..2 pon, bile aku ckp nak blnjer ye carpet..hihi..jahatnyer aku...hihi... pas2 tgh ari ari jumaat 2, aku, MIL n SIL gi lar 3 org ke nilai...erm, kan aku dah ckap..ari cuti, kompem mahal..aku nak tempah langsir..yelar, sajam je leh siap..ari biase ari2 aku gi 8hinggit semeter, ari yg aku gi 2 da nek 12 hengget..angin giler aku...huh.. tp,sib bek aku nmpak kain lgsir gi cantik..ye letak 14, dpt kurang 10hengget semeter..pe lagi, aku pon on jelar...hihi... erm, rmbang mata tol aku gi sane... tp, kesian kat MIL aku, carpet yg aku nak blikan 2 dah xder... aku nak blikan carpet cam kat umah aku 2, tebal..ari2, aku dpt RM100 je... 2 sebab gi ari biase kot..huhu...bertuah tol... pas blik dpd nilai, aku ngn tergedik2nyer nak pasang langsir tros...yelar, rimas mata aku tgk tingkap aku pakai skirt pendek..malu kiter org kat dlm ni..hahahah.. pas2, mlm2 kiter org nak gi mkn lagi n jalan2 putrajaya, timeni lar aku paling tergelak besar smpai kuar air mata..sebab kami bertujuh duduk dalam satu kereta yg comel...hahah...berimpit sume..nak tau x aku dok kat mane,,,aku duduk kat tgh2 yg kat bawah2, yg ader bonggol..sib bek ler aku ni comel jer...My MIL siap lapikkan bantal tok aku....huhu... n kami solat maghrib berjemaah kat masjid putrajaya..tibe2 aku terasa mcm semayang raya plak ari2...ramai org rupenyer...hihihi.. erm, aku da penat nak layan blog ni lagi..so, layan jelar pic ni...hihi..



No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0