Thursday, July 9, 2009

One MORe PApeR..

salam..haiiiyak...wah, penatnye menjawab paper titas td...80 sln.. obj plak2...tersembol bijik mate aku yg sepet nih...hihihi...(sepet ke..?) sln sume mengkompiuskan minda aku yg smmgnyer da kompius.. erk..bukan soalan, jwpan ye... maser time exam tu, leh lak aku gelak sowang2..actlly, bkn ape sebenarnye..bosan giler.. pas2, leh lak aku men msg ngn seseorg yg rapat jugak ngn aku.. ngumpat siang2..wah..jahat giler aku..time exam lak2.. mental btol... but now, aku da kat umah.. merelaxkan minda utk stdy mlmni lak.. boring rasenyer.. nobody beside me...wuuuaaa..rindunyer..nak blik cepat.. erm..teringat lak kat mamat sorang ni..bru cntct aku after 9 years, we knowing each other..ahakkkss.. wah, ye leh cri aku blik..ekeke.. xingatnye speaking..rupe2nyer nak gi france.. siap da survey winter suite..wa,bes giler...biler rasenyer aku nak gi plak ni..? wah..berangan sakan aku..ok wat? angan angan itu baik utk minda..hehe... erm.. seronokkan biler kiter tau, kiter ni jadi idol seseorang..? huhu..plik lak bunyinyer.. yes, dats da qstion.. ( juz thinking 4 few minutes..) hahahah... bes bes.. poyo plak.. ape aku mengarutnie..? tasik jomm.... da.. c ya... mmmuaahhh... luv u all..

miss him..
(pose: keadaan duduk bersila di atas katil sambil meriba komputer riba...hihi..)

No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0