Sunday, July 12, 2009

SElaMat PENgANTiN bAru aZRinOoR..

salam..selamat pengantin baru my sweet fwen...huhu..da kawen kawan aku yg sorang ni..cam xcaye lak..ngn askar ganas lak 2...ekekek.. but, i'm really2 sowie.. even, kamu adalah sahabat baikku..tp, apakan daya, pelajaranku lebih penting darimu...hahahahahha....weh, sowi lar no.. aku da pkai comey2 nak gi kenduri ko.. ingat nak cabut je after break.. tp, aku syok lak blaja rini.. subject mmbunuh plak2..(org kate, aku xkater lagi...) so, aku kna le bg komitmen lebey ckit..tp, skuwang2nyer, aku dapat jadi org pertama yg dpt salam n cm pp ko yg makeup tebal seinci2...hahahah...terer tol mak andam ye, tenggelam segala J...hahahah... sonok tengok kengkawan kawenni.. tp, mmg cantik lew..len dpd len..rugi tol ex ko....huhu.. dia xnmpak kecantikan ko sebenarnye.. time nikah pon, aku xleh gi...n yg pling sedey, aku xsempat lgsung nak bergambar ngn ko... sedey giler..tp, aku da swoh fiza snapkan gmbar ko bnyk2..yg aku dpt wat maseni..pic ino nak gi akad nikah.. sat ye, c at below...


comeykan...? suke lar..n 4 information, munge tu, fiza wat kot... den promote ni..sesiapa rase nak gubah munge..leh le gitau kat den..ti, den kasitau sama fiza...huhu..

erm..klah..xtau nak citer pe lagi..lets do revision 4 last lecture..chayok2..

(pose: menerap kat atas katil sambil tensen ngn semut2 yg lalu dpan aku ni.. aku mkn ape td...?)

No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0