Tuesday, July 7, 2009

wELCoME 2 bLoGSPoT IrmA...

salam....wah, ni pestime wat benda yg mengarut ni..actually, bender ni happen coz kaksu lar yang mengeksposkan bender ni kat aku...cam bes jek.. tp, pestime aku wat bende ni..xder lar secantik aku... hahahah.. masih comot cam aku dulu dulu.. emm..dats 7 years ago..so,abaikan.. no need 2 rmmber dat.. tp, asyik citer pasal bby..kiter sedey tau..sume bloggers dok story pasal kids yeorg..aku..? wuuuaaa...xperla, wat maseni, aku juz citer pasal life aku n my putera yang da besar pnjang 2 je lar kan..huhu..em..skunk, aku da jauh ngn kakak yg pling aku anggap cam kakak kandung aku.. (kaksu perasan kejap..) ngeh3x.. tp, betol lar..erm..sedey tinggalkan kengkawan sumer..but, both of us da plan nak men masak2 kat umah k.su ti..huhu..kasi asap itu rumah..halu sume nyamuk yg x diundang..hehe..power ke aku msak? bolehlar..chef ader.. tukang kacau kompem ader..(danish lar..sape lagi)hehe..

erm..nak story pasal my new job lah.. life aku skunk bertambah bz dengan time yg terlampau singkat tok aku spend ngn fmly aku.. actlly, xderlar xde time..but, travel jauh2 ni, mmg satu bnda yg memenatkan.. wah, lupa lak nak gi tau..aku da keje kat kpm, putrajaya..so, u'll bygkan dri s.alam ke ptrajaya..penat sih...hahah...(padahal xder lar jauh sgt pon..bru 40 km)..tp, xberbaloi.. bencinyer...cmner nak saving tok baby ni...? huhu.. skunk ni, aku masih terkontang kanting, mencari siapakah gerangan utk aku respect as a boss.. mane xnyer.. sume berebut aku yg comeynie..hahaha.. kejap kate bwh org ni, kejap bwh orgni.. las2 sekali, sume keje aku nak wat.. tp, kesian kat aku..still xder kelengkapan ict.. (asyik pinjam org punye jer..) hopefully dpt ntebook sebijik..cam bes jek, dpt ntebook sorang satu.. leh angkut blik lak2.. sape xnak..rezki jgn ditolak..hehe..

eh..sok exam ni..suke suki je dok dreamings bukan2.. haiyak.. lets study 2gether..c ya..luv u all...mmmmuaaahhh...
(pose: dengan keadaan meniarap di atas katil dan memintal-mintal rambutku yg makin panjang ni...)

No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0