Wednesday, July 22, 2009

SEdAPNYeR YEORaNg MakaN.....

salam.....

erm..da lamer aku x upd8 blog ni... bzssss....huhu.. ape yg sedap? sedap lar.. depa mkn sedap bos blnja de meeting... but, i'm fasting today...wuuaaarghhhhh.... saba saba... tuhan sedang menguji keimanan ku yg makin teguh ni....huhu... tuhan juga menguji kesabaran aku dari semalam... aku tensen result xkuar lagi..sumer da dapat result..aku je blom.. wat suspend jek... kalo xscore, mmg le tahap melampau aku stdy...hahahahah.... (takotnyer frust) Ya ALLAH..tabahkan rt ku ini... busannyer rini.. bos aku sume xder, meninggalkan aku seorang diri terkapai-kapai... huhu...
actually aku nak letak gambor ni..dah lame da..skunk da basi..tp, rindunyer ader lagi..heheh... sat, aku upload







~ kaksu + irma + frh ~



No comments:

54489-262-7F2EDAC9E347849676710007E794C3A0